مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 16:002021-09-11حوادث

لزوم نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی


معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد از لزوم نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، بازارچه ها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بروجرد از لزوم نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، بازارچه ها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی خبر داد.

نادر موسیوند امروز 20 شهریورماه، با اشاره به اهمیت ایمنی در بازارچه ها، مراکز خرید تجمعی، اماکن عمومی و ابنیه های دولتی در شهر بروجرد، اظهار کرد: یکی از مواردی که اماکن فوق را تهدید می کند، نبود سیستم اعلام و اطفای حریق است که اهمیت این موضوع به مالکان اعلام شده که دستگاه های اعلام و اطفای حریق در جلوگیری و کنترل آتش سوزی بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیستم اعلام حریق به صورت 24 ساعته بر روی محیط کنترل دارد، تصریح کرد: در بازه های زمانی روز و به ویژه نیمه شب، حتی زمانی که شما در محل مورد نظر حضور ندارید، در صورت به وجود آمدن مشکل، سیستم فوراً دست به کار شده، شما و نیروهای امدادی و البته سیستم اطفا حریق را وارد عمل می کند و در همان ابتدای کار می توان آتش را مهار کرد.

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی بروجرد خاطرنشان کرد: در همین راستا از ساختمان بیمارستان بهبود واقع در خیابان 18 متری که طبق دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی

لزوم نصب دستگاه های اعلام و اطفای حریق در بازارها، کارخانه ها و ابنیه های دولتی