مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:352021-09-11سياسي

نامه کشاورزان اصفهانی به رییس جمهور برای انتخاب استاندار


کشاورزان استان اصفهان در نامه ای خطاب به رییس جمهور کشورمان، انتظارات خود در مورد انتخاب استاندار جدید استان اصفهان را مطرح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، کشاورزان استان اصفهان در نامه ای خطاب به آیت الله رییسی، رییس جمهور کشور، انتظارات خود را در مورد انتخاب استاندار جدید مطرح کردند.

در ابتدای این نامه ضمن تبریک، آمده است: استان اصفهان سال ها است دچار مشکل خشکی و یا فصلی شدن رودخانه زاینده رود شده و به صورت غیرقانونی و به ناچار حق آبه های محیط زیست و کشاورزان حق آبه دار حوضه زاینده رود و تالاب گاوخونی را برای مصارف مختلف کشور و مصارف شهری و صنایع و خدمات و اشتغال و توسعه کشاورزی و باغات در شهرها و روستاهای استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری و یزد برداشته می شود.

در ادامه عنوان شده است: علی رغم وجود قوانین مصرح و مصوباتی روشن در شورای عالی آب و هیأت وزیران و سایر مراجع قانونی و رسمی کشور و صدور آرای محاکم قضایی برای اجرای قوانین و راهکارهای حل مشکلات و احیا زاینده رود، همچنان مشکل باقی است.

در این نامه بیان شده است: روستاییان و کشاورزان حوضه زاینده رود به خصوص در شرق اصفهان که 83 درصد مشارکت در انتخابات اخیر داشته و 95 درصد از ایشان به حضرت عالی رأی داده اند و همچنین معتمدین، شوراهای اسلامی شهرها و روستاها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه کشاورزان اصفهانی به رییس جمهور برای انتخاب استاندار

نامه کشاورزان اصفهانی به رییس جمهور برای انتخاب استاندار