مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-11سياسي

سپاه استان اردبیل پای کار مقابله با کرونا/ راه اندازی 19 مرکز واکسیناسیون توسط بسیج


فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها و امکانات سپاه و بسیج برای مهار ویروس کرونا استفاده می شود،گفت: تاکنون تعداد 19 مرکز تجمیعی واکسیناسیون توسط بسیج و سپاه در استان اردبیل راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای عمل به منویات فرماندهی  معظم کل قوا و پیرو دستور فرمانده کل سپاه مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت های موجود سپاه های استانی برای مقابله با ویروس کرونا، از تمام امکانات و ظرفیت های موجود در مجموعه سیار پزشکی راه اندازی شده است و تعداد 15 دستگاه اکسیژن ساز نیز تهیه و در اختیار بیماران کرونایی در استان اردبیل قرار گرفته است.

راه اندازی بخش های آی سی یو و بستری بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی سپاه در اردبیل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل عنوان کرد: با توجه به نیاز فوری و شرایط بحرانی کرونا در استان، مرکز آی سی یو با ظرفیت 12 تخت با تمام امکانات مدرن و پیشرفته و پزشکان متخصص و نیروی درمانی مورد نیاز، در بیمارستان امام رضا (ع) اردبیل توسط نیروی زمینی سپاه راه اندازی شد.

محمدی اصل ادامه داد: با توجه به نیاز استان اردبیل به بخش بستری بیماران کرونایی، این بخش نیز با 52 تخت بیمارستانی و نیروی درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه استان اردبیل پای کار مقابله با کرونا/ راه اندازی 19 مرکز واکسیناسیون توسط بسیج

سپاه استان اردبیل پای کار مقابله با کرونا/ راه اندازی 19 مرکز واکسیناسیون توسط بسیج