مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 13:202021-09-11سياسي

سران نظام و مسئولان درصددند مشکلات کشور و مردم را حل کنند


آیت الله خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان گفت: سران نظام و مسئولان درصددند که مشکلات کشور و مردم را حل کنند و خداوند آنها را در این راه کمک و یاری خواهد کرد.

- آیت الله خاتمی عضو فقهای شورای نگهبان گفت: سران نظام و مسئولان درصددند که مشکلات کشور و مردم را حل کنند و خداوند آنها را در این راه کمک و یاری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران، در سخنان آدینه ای خود که از ویژه برنامه رادیویی در ساحت حضور پخش شد، با بیان اینکه ارکان نظام مجدداً شکل گرفتند، گفت: کابینه دولت سیزدهم تشکیل شده و دوره جدید قوه قضاییه نیز شکل گرفته و مجلس شورای اسلامی با قوت مسیر خود را ادامه می دهد.

خاتمی با بیان اینکه مسئولان نظام به دنبال کار و خدمتگزاری برای ملت ایران هستند، افزود: سران نظام و مسؤولان درصددند که مشکلات کشور و مردم را حل کنند و خداوند آنها را در این راه کمک و یاری خواهد کرد.

وی ضمن تشکر و قدردانی از سفرهای استانی رییس جمهور به استان های مختلف، بیان کرد: آیت الله رییسی به مناطقی سفر می کند که کمتر مسؤولی در رژیم طاغوت و حتی بعد از انقلاب به این مناطق سفر کرده که این نشانگر آن است که رییس جمهور از جنس مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سران نظام و مسئولان درصددند مشکلات کشور و مردم را حل کنند

سران نظام و مسئولان درصددند مشکلات کشور و مردم را حل کنند