مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-11پزشكي

خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی منجر به عادی انگاری نشود


استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی، نباید منجر به عادی انگاری و عدم رعایت جدی توصیه های بهداشتی شود، به رتبه برتر استان در ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون اشاره کرد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، با تصریح بر اینکه خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی، نباید منجر به عادی انگاری و عدم رعایت جدی توصیه های بهداشتی شود، به رتبه برتر استان در ایجاد مراکز تجمیعی واکسیناسیون اشاره کرد.

ارسلان زارع در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گیلان، به اعلام آخرین وضعیت رنگبندی شهرستان ها از سوی وزارت بهداشت و خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی اشاره و بیان کرد: شهرستان املش در شرایط زرد و دیگر مناطق استان، نارنجی است که این امر؛ به منزله شرایط مطلوب کرونایی نیست و پرهیز از عادی انگاری و تداوم رعایت جدی پروتکل های بهداشتی همواره مورد تاکید است.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت بهداشت مبنی بر سیر نزولی بیماری و فوتی ها در 25 استان از جمله گیلان، آن را مرهون تلاش های کادر درمان و اقدامات موثر صورت گرفته دانست و گفت: رسیدگی به موضوع درمان و مقابله با بیماری کرونا، نخستین اولویت دولت مردمی سیزدهم اعلام شده که با دستور رییس جمهوری گام های بلندی در تولید واکسن داخلی برکت و پیشرفت مراحل واکسن فخرا برداشته شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی منجر به عادی انگاری نشود

خروج کامل گیلان از وضعیت قرمز کرونایی منجر به عادی انگاری نشود