مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-11سياسي

آسیب دیدن یک میلیون کارگر در روزهای کرونایی


براساس آمار در روزهای کرونایی یک میلیون کارگر از کرونا آسیب دیده و شغل خود را از دست دادند.

- ایسنا/گیلان رییس بسیج کارگری سپاه گفت: براساس آمار در روزهای کرونایی یک میلیون کارگر از کرونا آسیب دیده و شغل خود را از دست دادند.

سردار علی حسین رعیتی فرد در نشست ستاد استانی کرونا که در سالن غدیر استانداری گیلان برگزار شد، با بیان اینکه قرارگاه زیستی بسیج تا نابودی کامل کرونا در کنار کادر درمان است، اظهار کرد: از اسفند 98 قرارگاه زیستی در بسیج تشکیل و از این ظرفیت بسیار زیاد در کمک به کادر درمان استفاده شد تا با موج های کرونا مقابله کنیم.

وی یکی از اهداف بسیج را کاهش دغدغه مردم در روزهای کرونایی دانست و گفت: بسیج از اولین روزهای کرونا پای کار بوده و همواره تلاش کرده تا دغدغه مردم در روزهای کرونایی کاهش پیدا کند.

نماینده ویژه رییس سازمان بسیج مستضعفین در طرح شهید سلیمانی، با تاکید بر لزوم اجرایی درست طرح واکسیناسیون در کشور بیان کرد: بسیج همواره تمامی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و در کرونا هم شاهد انجام این امر بودیم و تشکیلات بسیج به عنوان خادم ملت در خدمت مردم و دستگاه های اجرایی است.

رعیتی فرد، واکسیناسیون مردم را یکی از اهداف طرح شهید سلیمانی در کشور دانست که این مهم با قدرت در استان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب دیدن یک میلیون کارگر در روزهای کرونایی

آسیب دیدن یک میلیون کارگر در روزهای کرونایی