مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-11حوادث

قاپ زنی در محله های خلوت/ کشف 20 فقره سرقت تلفن همراه


رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از شناسایی و انهدام باند دو نفره سرقت تلفن همراه به شیوه «قاپ زنی» خبر داد.

- سرهنگ کارآگاه کیانوش رستمی رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت در گفتگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از دستگیری و انهدام باند 2نفره سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی و کشف 20فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ کارآگاه رستمی در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: با توجه به افزایش وقوع سرقت قاپ زنی و گوشی تلفن همراه در مناطق غرب و جنوب غرب تهران، مراتب بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفت و با تشکیل قرارگاه فرعی سرقت و فعال کردن پرسنل گشت آشکار با تلاش مستمر کارآگاهان و بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم نهایتاً سوم شهریور ماه 2 متهم به نام های خسرو و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: در ابتدا متهمان در بازجویی انجام شده منکر ارتکاب سرقت شده لیکن پس از بازجویی و ارائه مستندات ناچارا لب به اعتراف گشوده و به ارتکاب بیش از 20 فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و اظهار داشتند که گوشی ها را پس از سرقت در حوالی خیابان شوش به دستفروشان می فروختند.

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی گفت: پس از بررسی و حسب اعتراف متهمان ، محل های سرقت و مالباختگان مرتبط شناسایی و تعداد 18 نفر از شکات نامبردگان را به عنوان سارقان خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاپ زنی در محله های خلوت/ کشف 20 فقره سرقت تلفن همراه

قاپ زنی در محله های خلوت/ کشف 20 فقره سرقت تلفن همراه