مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-11اجتماعي

90 هزار اصله نهال در «شهرکرد» تولید شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: 90 هزار اصله نهال در گونه های مختلف در «شهرکرد» تولید و پرورش داده شده است.

- شهرکرد- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: 90 هزار اصله نهال در گونه های مختلف در شهرکرد تولید و پرورش داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید اسماعیل صالحی در حاشیه بازدید از نهالستان چهار تخته شهرکرد ، اظهار کرد: 90 هزار اصله نهال از گونه های بادام تلخ ، زبان گنجشک ، بنه ، سرو ، صنوبر در یک سال گذشته در این نهالستان تولیدشده است.

وی با بیان اینکه نهال های پرورش یافته در نهالستان چهار تخته در هفته منابع طبیعی کاشته می شود، عنوان کرد: منبع تأمین آب نهالستان با مشکل کم آبی مواجه شده است که این موضوع باید به صورت ویژه بررسی و تصمیمات مناسب گرفته شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به استفاده بهینه از آب، افزود: واحدهای نظارتی این اداره کل بر عملکرد نهالستان چهار تخته نظارت مستمر دارند.

صالحی تصریح کرد: به منظور رفع مشکل آب این نهالستان با استفاده از تانکرهای سیار، آب موردنیاز برای آبیاری تکمیلی نهالستان چهار تخته تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار اصله نهال در «شهرکرد» تولید شد

90 هزار اصله نهال در «شهرکرد» تولید شد