مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-11سياسي

مشق محبت در رزمایش احسان حسینی


به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان، رویداد ملی «شور عاطفه ها» هم زمان با اجرای رزمایش احسان حسینی، با شعار «باهم مشق محبت بنویسیم» در گیلان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پویش شور عاطفه ها باهدف کمک به تأمین مایحتاج دانش آموزان نیازمند در گیلان آغاز شد.

عباس اهرابی در این باره با بیان اینکه رویداد ملی شور عاطفه ها به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برگزار می شود، اظهار کرد: علی رغم تلاش های آموزش وپرورش و صداوسیما در ایجاد بستر مناسب آموزشی، اما یکی از مشکلات اساسی دانش آموزان نیازمند، کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع ویروس منحوس کرونا برای ادامه تحصیل است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) رویکرد جدید شور عاطفه های امسال را نیز برای تأمین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است، گفت: در استان گیلان بیش از 20 هزار دانش آموز تحت پوشش هستند، از امروز (شنبه 20 شهریورماه) لغایت 11 مهرماه سال جاری به مدت 20 روز این رویداد باهدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت برگزار می شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه مردم خیّر و نیکوکار استان گیلان در سال گذشته بالغ بر هفت میلیارد تومان در شور عاطف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشق محبت در رزمایش احسان حسینی

مشق محبت در رزمایش احسان حسینی