مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-11اقتصادي

برخی اصفهانی ها یک بار هم گلابی نخریدند/ خودداری از خرید نارنگی تا مهر ماه


رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز گلابی بالاترین قیمت میوه را در بازار دارد، به نوعی که بسیاری از اصفهانی ها تابستان امسال حتی یک بار هم قادر به خرید این میوه نشده اند به مردم توصیه کرد تا پیش از مهر ماه از خرید نارنگی خودداری کنند.

- ایسنا/اصفهان رییس اتحادیه صنف میوه و سبزی فروش شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه هنوز گلابی بالاترین قیمت میوه را در بازار دارد، به نوعی که بسیاری از اصفهانی ها تابستان امسال حتی یک بار هم قادر به خرید این میوه نشده اند به مردم توصیه کرد تا پیش از مهر ماه از خرید نارنگی خودداری کنند.

نوروزعلی اسماعیلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ورود میوه های پاییزه به بازار اصفهان، اظهار کرد: در حال حاضر پرتقال های منطقه جنوب (فارس) وارد بازار اصفهان شده است.

وی همچنین درباره ورود نارنگی به بازار به مردم توصیه کرد که از خرید نارنگی در این مقطع زمانی و تا پیش از فصل پاییز خودداری کنند و توضیح داد: همواره مرکبات باید از اوایل مهرماه برداشت شوند و اما در شمال کشور برخی با برداشت پیش از موعد در مرداد و شهریور ماه و سپس زدن برخی مواد به پوست این میوه ها موجب رنگ آوری آنها برای عرضه زودهنگام به بازار می شوند که برای سلامتی مردم بسیار مضر است، بنابراین توصیه می شود اگر نارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی اصفهانی ها یک بار هم گلابی نخریدند/ خودداری از خرید نارنگی تا مهر ماه

برخی اصفهانی ها یک بار هم گلابی نخریدند/ خودداری از خرید نارنگی تا مهر ماه