مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:252021-09-11فرهنگي

فیلم مستند منصور در رفسنجان ساخته می شود


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از ساخت فیلم مستند منصور پورمیرزایی نایب قهرمان پاراالمپیک توکیو 2020 در رفسنجان خبر داد.

- ایسنا/کرمان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رفسنجان از ساخت فیلم مستند منصور پورمیرزایی نایب قهرمان پاراالمپیک توکیو 2020 در رفسنجان خبر داد.

ایمان محمدآبادی امروز 20 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: به دلیل تلاش های قهرمانانه و افتخارآفرین پهلوان منصور پورمیرزایی که باعث سرافرازی ایران عزیز و عالم گیر شدن آوازه شهر رفسنجان شد، براساس رسالت فرهنگی و اجتماعی تصمیم گرفتیم فیلم مستند این قهرمان رفسنجانی ساخته شود.

وی با بیان اینکه این اقدام برای تجلیل و همچنین ادای دین به این قهرمان جهانی انجام می شود، ادامه داد: با تولید مستند زندگی جهان پهلوان منصور پورمیرزایی علاوه بر قدردانی از زحمات وی، سبب تشویق و ترغیب دیگرجوانان ورزشکار و الگوسازی مناسب برای نوجوانان و جوانان با استعداد رفسنجانی و همچنین هنرمندانی که برای به اهتزاز درآمدن پرچم مقدس ایران بر فراز همه رویدادها و آوردگاه های بین المللی تلاش می کنند، قدم کوچکی برخواهیم داشت.

محمدآبادی اضافه کرد: این مستند با همکاری انجمن سینمای جوان رفسنجان، روابط عمومی و امور اجتماعی مجتمع مس سرچشمه رفسنجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم مستند منصور در رفسنجان ساخته می شود

فیلم مستند منصور در رفسنجان ساخته می شود