مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-11سياسي

اختصاص 37 میلیارد تومان به موزه منطقه ای غرب کشور


نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه موزه منطقه ای غرب کشور از جمله پروژه هایی است که در اولویت اول استان است، گفت: طبق آخرین قرارداد 37 میلیارد تومان به این پروژه تخصص یافته که این مبلغ 90 درصد بودجه ای است که در کل کشور به موزه ها اختصاص می یابد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه موزه منطقه ای غرب کشور از جمله پروژه هایی است که در اولویت اول استان است، گفت: طبق آخرین قرارداد 37 میلیارد تومان به این پروژه تخصص یافته که این مبلغ 90 درصد بودجه ای است که در کل کشور به موزه ها اختصاص می یابد.

حمیدرضا حاجی بابایی شنبه 20 شهریورماه در حاشیه بازدید از موزه منطقه ای غرب با اشاره به اینکه این موزه در کشور بی نظیر است، افزود: این طرح، دو پروژه ملی مخزن امن و موزه منطقه ای غرب را شامل می شود و تنها یک پروژه نیست و سیاست گذاری هم دارد.

وی با بیان اینکه روند تکمیل موزه باید با سرعت بیشتری انجام شود، اظهار کرد: با هزینه اختصاص داده به این پروژه 85 درصد آن انجام می شود و هر پروژه ای که در کشور که این مقدار پیشرفت داشته باشد دولت مکلف است همان سال آن را به اتمام برساند.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه تلاش می شود در سال جاری تپه باستانی هگمتانه برای ثبت جهانی به یونسکو معرفی شود، تصریح کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 37 میلیارد تومان به موزه منطقه ای غرب کشور

اختصاص 37 میلیارد تومان به موزه منطقه ای غرب کشور