مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-11سياسي

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تحویل واکسن فخرا به وزارت بهداشت


وی پلتفرم واکسن فخرا را بر اساس ویروس کشته شده اعلام کرد و افزود: ما این ویروس را به تولید انبوه رسانده و بعد از آن غیرفعال کرده و آن را فرموله کردیم و بعد از خالص سازی، - وی پلتفرم واکسن فخرا را بر اساس ویروس کشته شده اعلام کرد و افزود: ما این ویروس را به تولید انبوه رسانده و بعد از آن غیرفعال کرده و آن را فرموله کردیم و بعد از خالص سازی، در افراد داوطلب و کاندید دریافت واکسن استفاده می شود.

مدیر پروژه واکسن فخرا از آمادگی وزارت دفاع برای تحویل واکسن به وزارت بهداشت خبر داد و گفت: مراحل اداری کار انجام شده و هر زمانی وزارت بهداشت اعلام کند واکسن های تولید شده را تحویل خواهیم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع، دکتر احمد کریمی با اشاره به ورود واکسن فخرا به فاز سوم کارآزمایی بالینی اظهار کرد: واکسن فخرا از هفته گذشته با کسب مجوز کمیته اخلاق و همچنین مجوز سازمان غذا و دارو، کارآزمایی مرحله سوم را آغاز کرده و از روز شنبه به طور گسترده این کار انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه مرحله سوم تزریق روی 40 هزار نفر انجام خواهد شد، افزود: در فاز اول 135 داوطلب داشتیم و در فاز دوم این تعداد به 500 نفر افزایش پیدا کرد.

در این دو فاز به دنبال بررسی ایمنی بخشی واکسن بودیم که با موفقیت به انجام رسید و در فاز سوم به دنبال بررسی اثربخشی آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تحویل واکسن فخرا به وزارت بهداشت

اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تحویل واکسن فخرا به وزارت بهداشت