مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-11فرهنگي

جایزه بهترین فیلمنامه «کازان» روسیه به «سامی» رسید


فیلم سینمایی «سامی» به کارگردانی فیلمساز خوزستانی، حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه، جایزه بهترین فیلمنامه بخش مسابقه اصلی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم «کازان» روسیه را از آن خود کرد.

- ایسنا/خوزستان فیلم سینمایی سامی به کارگردانی فیلمساز خوزستانی، حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه، جایزه بهترین فیلمنامه بخش مسابقه اصلی شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان روسیه را از آن خود کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم سینمایی سامی به کارگردانی حبیب باوی ساجد و به تهیه کنندگی مقداد طُرفه، در نخستین حضور جهانی خود به عنوان تنها نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی فیلم های بلند سینمایی در شانزدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کازان در شهر کازان در کشور روسیه به روی پرده رفت و توانست جایزه بهترین فیلمنامه این رویداد سینمایی را تصاحب کند.

جشنواره بین المللی فیلم کازان با شعار گفت وگوی تمدن ها از طریق فرهنگ گفت وگو با هدف تبادل تجربیات فرهنگی، هنری و سینمایی بین روسیه و کشورهای مختلف تأسیس شده است.

شانزدهمین دوره این جشنواره با نمایش آثار کارگردانان کشورهای مختلف در بخش رقابتی فیلم های بلند سینمایی ، بخش رقابتی فیلم های مستند بلند و کوتاه ، بخش رقابتی فیلم های کوتاه داستانی و انیمیشنی و بخش های غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه بهترین فیلمنامه «کازان» روسیه به «سامی» رسید

جایزه بهترین فیلمنامه «کازان» روسیه به «سامی» رسید