مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-11سياسي

پیگیری اعتبار برای توسعه زیرساخت نمایشگاه تخصصی صنعتگران در یزد


رییس فراکسیون زیرساخت مجلس که قول پیگیری اعتبار خاصی برای طرح بزرگ نمایشگاه یزد به عنوان یک زیرساخت مهم برای این شهر جهانی را می دهد، در وصف یزد می گوید: - ایسنا/یزد رییس فراکسیون زیرساخت مجلس که قول پیگیری اعتبار خاصی برای طرح بزرگ نمایشگاه یزد به عنوان یک زیرساخت مهم برای این شهر جهانی را می دهد، در وصف یزد می گوید: نکته جالب در مورد یزدی ها انصاف فروشندگانش با وجود شرایط تورمی حاکم بر کشور است.

نمایشگاه ها یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه استان ها به شمار می روند که درگاهی برای معرفی، تبلیغات و عرضه داشته ها و تولیدات هر استان در گستره ملی و بین المللی هستند.

یزد یکی از استان های کشور با جایگاهی بالا در حوزه های صنعت و معدن و تولید خصوصا در مباحث کشت های گلخانه ای و همچنین عرصه صنایع دستی و گردشگری است که قابلیت های گسترده این استان در بستر نبود و تکمیل نشدن زیرساخت نمایشگاه ها به طور شایسته ای معرفی نشده است.

البته بخش خصوصی قوی و متخصص یزد در عرصه نمایشگاهی نیز ورود کرده و امروز ابرطرح هایی مانند ایجاد نمایشگاه های بزرگ بین المللی نیازمند حمایت و سرمایه قابل توجهی خصوصا از سوی دولت هاست.

خبر تشکیل فراکسیون زیرساخت های فرهنگی، سیاحتی، گردشگری و نمایشگاهی در مجلس شورای اسلامی که حوالی اسفند سال گذشته اعلام شد که در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری اعتبار برای توسعه زیرساخت نمایشگاه تخصصی صنعتگران در یزد

پیگیری اعتبار برای توسعه زیرساخت نمایشگاه تخصصی صنعتگران در یزد