مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-11سياسي

وبینار بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر برگزار می شود


ستاد حقوق بشر ایران وبینار تجارب و راهکارهای مقابله با تحریم های غیرقانونی با موضوع «بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر» را برگزار می کند.

- ستاد حقوق بشر ایران وبینار تجارب و راهکارهای مقابله با تحریم های غیرقانونی با موضوع بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وبینار تجارب و راهکارهای مقابله با تحریم های غیرقانونی با موضوع بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر ، با حضور اساتید و کارشناسان حقوقی و بین المللی، به همت ستاد حقوق بشر ایران و معاونت بین الملل قوه قضاییه عصر دوشنبه برگزار می شود.

در این نشست، بهزاد رضوی فرد، دانشیار حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، فریدون جعفری، استادیار دانشگاه بوعلی سینا، امیرحسین محبعلی، دانشجوی دکتری حقوق بین الملل دانشگاه علامه طباطبایی (ره)، یونس عرب، رییس انجمن تالاسمی ایران، به ایراد سخنرانی می پردازند.

این وبینار عصر دوشنبه 22 شهریور ساعت 18 برگزار می شود؛ شرکت برای عموم آزاد است و مهمانان می توانند از طریق آدرس ذیل به جلسه ورود پیدا کنند.

https://www.

skyroom.

online/ch/hasandost/tahrim


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر برگزار می شود

وبینار بررسی شکایت انجمن تالاسمی ایران به شورای حقوق بشر برگزار می شود