مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-11سياسي

آیین رونمایی از فناوری هیستروسکوپی برگزار شد


مراسم رونمایی از دستگاه هیستروسکوپی (ENDOSEE) با حضور جمعی از متخصصان و مسئولان، پنج شنبه 18 شهریور ماه جاری، در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

- در این مراسم که توسط شرکت تسنیم بهبود آرمان و با هدف تبیین نحوه کارکرد این دستگاه و بیان مزایای آن نسبت به روش های گذشته برگزار شد، مهم ترین مزایای فناوری هیستروسکوپی از جمله تسریع در تشخیص بیماری های زنان مانند ناباروی و انواع سرطان رحم بدون نیاز به بی هوشی و بستری در بیمارستان تشریح و مورد بررسی قرار گرفت.

تشخیص سریع بیماری بدون بی هوشی سید جعفر رضوی، مدیر عامل شرکت تسنیم بهبود آرمان به عنوان نمایندگی وارد کننده این تکنولوژی در ایران اظهار داشت: موضوع بیماری های زنان و زایمان در کشور ما از رشته های مهجور است و کمتر نهادی به این مساله ورود کرده است.

امیدواریم با ورود این فناوری به کشور در شرایط تحریم توانسته باشیم بخشی از نیازهای جامعه زنان را در جهت ارتقای سلامت آنها پاسخ بدهیم.

وی با اشاره به اینکه مطالعات گسترده ای در خصوص ورود فناوری هیستروسکوپی توسط متخصصان ما انجام گرفته است، ادامه داد: استفاده از این فناوری منجر به تشخیص سریع بیماری و درمان می شود اما در این راه قطعا نیازمند توجه بیش از پیش جامعه پزشکی و مسئولان ذی ربط هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین رونمایی از فناوری هیستروسکوپی برگزار شد

آیین رونمایی از فناوری هیستروسکوپی برگزار شد