مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:552021-09-11سياسي

خدابنده ای ها قلم زنی روی مس را فرا می گیرند


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری دوره آموزشی قلم زنی روی مس در شهرستان خدابنده خبر داد.

- ایسنا/زنجان معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، از برگزاری دوره آموزشی قلم زنی روی مس در شهرستان خدابنده خبر داد.

به ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، الناز خدایی فرد گفت: دوره مقدماتی قلم زنی روی مس دو ماه برگزار می شود که به صورت سه گروه 5 نفر و با رعایت پروتکل بهداشتی است.

در این دوره هنرجویان اصول اولیه قلم زنی را با به کارگیری تکنیک ریزه قلم ضمن ساخت نمونه بر روی سطوح مسطح و حجمی فرا می گیرند.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان افزود: قلم زنی در زنجان بین علاقه مندان به هنرهای دستی از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

خدایی فرد ادامه اظهار کرد: هنرآموزان در پایان این دوره آموزشی گواهی نامه دریافت کردند و در صورت ایجاد کارگاه خانگی می توانند از تسهیلات کم بهره برای توسعه کارگاه استفاده کنند.

این مسئول ادامه داد: اجرای این دوره ها با رعایت محدودیت های کنترل شده محیطی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و انجام همه پروتکل های بهداشتی و حفاظتی ارسال شده از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدابنده ای ها قلم زنی روی مس را فرا می گیرند

خدابنده ای ها قلم زنی روی مس را فرا می گیرند