مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-11اقتصادي

اعطای 90 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به زوج های دانشجوی علوم پزشکی


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: با هدف تسهیل امر مقدس ازدواج وام ودیعه مسکن دانشجویان متاهل علوم پزشکی از 200 میلیون ریال به 900 میلیون ریال افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخانواده، سلول حقیقی مجموعه پیکره جامعه است.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: دانشجویان ما در دانشگاه ها در سنی هستند که بحث ازدواج و تشکیل خانواده برای آنها از جمله ضرورت هاست.

تسهیل ازدواج فی نفسه ارزشمند و علاوه بر اینکه مایه کمال و اتمام شخصیت انسان است، می تواند گام بزرگی در جهت رشد و تکامل جامعه باشد و همه نهادها باید در راستای ترویج این امر مهم اقدامات لازم را انجام دهند.

وی گفت: ما در صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت سعی کردیم با اندیشیدن تمهیداتی تا حدودی در راستای تسهیل این مهم ایفای نقش کنیم.

رحیمی با برشمردن اقدامات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در راستای تسهیل ازدواج از جمله ارائه وام ویژه ازدواج به دانشجویان، افزایش وام ودیعه مسکن و همکاری با دانشگاه ها برای ساخت خوابگاه متاهلی، گفت: طی دو سال گذشته در کنار دیگر اقدامات انجام شده در راستای ازدواج به موقع و رفع محدودیت ها و کاهش موانع تلاش کرده ایم و در این مسیر رشد خوبی را در مجموعه صندوق رفاه ایجاد کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای 90 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به زوج های دانشجوی علوم پزشکی

اعطای 90 میلیون تومان وام ودیعه مسکن به زوج های دانشجوی علوم پزشکی