مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-11سياسي

شهید مدنی تعامل با جوانان و بانوان را راهگشا می دانست


عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید مدنی در تشکیل موسسات و انجام کارها به تعامل اجتماعی با بانوان تاکید داشتند گفت: ایشان برای جوانان نیز بسیار وقت می گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان علی آقامحمدی ظهر امروز در کنگره شهید آیت الله مدنی با بیان اینکه این شهید بزرگوار نمونه کامل صراط مستقیم است اظهار کرد: به برخی از ابعاد شهید مدنی کمتر پرداخته شده که نگاه متفاوت ایشان به جایگاه زنان نمونه ای از آن است.

وی گفت: شهید مدنی در راستای کمک به خانواده، در منزل کارها را تقسیم شده با همسر و دخترانشان انجام می دادند و نحوه تعامل ایشان با اهل خانه خاص بود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شهید در تشکیل موسسات و انجام کارها تاکید داشتند با بانوان تعامل اجتماعی داشته باشیم و کارها را با کمک آنها انجام دهیم گفت: تعامل ایشان با جوانان نیز طوری بود که برای آنها بسیار وقت می گذاشتند، صحبت و همفکری می کردند.

وی با اشاره به اینکه شهیدمدنی طوری راهنمایی می کردند که با بیانات ایشان متوجه وظیفه خود می شدیم افزود: در رابطه با فقرا و مسائل اجتماعی بسیار حساس بودند، موردی نداشتیم که کسی به ایشان مراجعه کند و مشکلش حل نشود که امیدوارم مسوولان و روحانیون این موضوع را مورد توجه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدنی تعامل با جوانان و بانوان را راهگشا می دانست

شهید مدنی تعامل با جوانان و بانوان را راهگشا می دانست