مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-11سياسي

شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در زندگی ما دوباره جاری کردند


فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز گفت: شهدای مدافع حرم در سال های اخیر با گذشت از بالاترین دارایی خود ادبیات مقاومت را برای جامعه دوباره جاری و زنده کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، صبح شنبه در مراسم بزرگداشت شهدای شهرستان چهارباغ و سومین سالگرد شهید مدافع حرم اصغر الیاسی در بهشت حضرت رقیه (س) چهارباغ، با اشاره به اینکه شهدا بدون حجاب در مقابل خداوند ظاهر می شوند، گفت: شهید آینه جمال و جلال خدا بر روی زمین است شهدا کسانی هستند که آبرو و عزت همه جامعه و ارض و سما هستند.

وی با بیان اینکه خون شهید به جامعه امنیت می بخشد، تصریح کرد: شهدا کسانی هستند که واسطه و شفیع ما در روز رستاخیزند و به قدری شأن و جایگاه آنان والاست؛ شهدا مانند امامزادگان اند و کسانی هستند که وجودشان باب المراد است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به اینکه اولین قطره خون شهید که بر زمین می ریزد خداوند تمام گناه شهید را پاک می کند و شهید را پاکیزه به نزد خود می برد، تصریح کرد: شهیدان ما بالاترین سرمایه خود که جان عزیز خود بوده است.

این فرمانده ارشد سپاه یادآور شد: شهدای عزیز به ویژه شهدای جبهه مقاومت ادبیات مقاومت را در جامعه و در زندگی ما جاری ساختند، این شهدای مظلوم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در زندگی ما دوباره جاری کردند

شهدای مدافع حرم ادبیات مقاومت را در زندگی ما دوباره جاری کردند