مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11فرهنگي

نبود بازار عرضه؛ رنجی که هنرمندان زنجانی می کشند


مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: بعد از خلق آثار هنری، وجود بازار عرضه، لازمه کار است و اگر بازاری برای عرضه نباشد، اقتصاد هنر رو به زوال خواهد رفت.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل خانه هنرمندان استان زنجان گفت: بعد از خلق آثار هنری، وجود بازار عرضه، لازمه کار است و اگر بازاری برای عرضه نباشد، اقتصاد هنر رو به زوال خواهد رفت.

فرید احدیان در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وجود بازار عرضه برای آثار هنری و حمایت از هنرمندان و با بیان اینکه متولیان فرهنگی در راستای سیاست های اجرایی خود مکلف به حمایت از هنرمندان در بخش های مختلف هستند و این حمایت ها باید به صورت معنوی و مادی باشد تا هنرمند در آرامش کامل نسبت به خلق آثار هنری مبادرت کند، اظهار کرد: دولت با ایجاد کارگاه های هنری می تواند هنرمندان را بسوی تولید و خلق آثار سوق دهد تا یک هنرمند در فضای آرام و بدون دغدغه بتواند هنر خود را در عالی ترین شکل ممکن خلق کند.

وی با اشاره به اینکه بعد از خلق آثار هنری، ایجاد بازار عرضه نیز لازمه کار است، افزود: اگر بازاری برای عرضه نباشد، اقتصاد هنر رو به زوال خواهد رفت و چه خود هنرمند و چه متولیان هنری باید در زمینه معرفی و عرضه آثار از طرق مختلف مثل ایجاد جشنواره ها، گالری های عرضه، نمایشگاه ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبود بازار عرضه؛ رنجی که هنرمندان زنجانی می کشند

نبود بازار عرضه؛ رنجی که هنرمندان زنجانی می کشند