مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-11سياسي

امضای حکم 6 شهردار در همدان


مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان از امضای حکم شش شهردار در این استان خبر داد و گفت: مدارک پنج شهردار معرفی شده، برای ما احراز نشد و نتوانستیم آن ها را تأیید کنیم.

- ایسنا/همدان مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان از امضای حکم شش شهردار در این استان خبر داد و گفت: مدارک پنج شهردار معرفی شده، برای ما احراز نشد و نتوانستیم آن ها را تأیید کنیم.

مجید درویشی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهردار همدان به صورت مستقیم به وزارت کشور معرفی و حکم آن توسط وزیر کشور امضا می شود اما صلاحیت شهردار 31 شهر دیگر استان در استانداری، بررسی می شود.

درویشی تصریح کرد: طبق بررسی هایی که تا الان انحام شده صلاحیت شهردار معرفی شده برای شهرهای سامن، زنگنه، لالجین، مریانج و جورقان، احراز شده و حکم شهرداری را دریافت کردند.

وی با بیان اینکه مدارک و شرایط پنج شهردار معرفی شده برای ما احراز نشد، مطرح کرد: جوکار، اسدآباد، مهاجران، نهاوند و کبودرآهنگ، شهرهایی بودند که شهردار معرفی شده توسط شورا، مورد تأیید استانداری قرار نگرفت.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان درباره تأخیر شورای شهر تویسرکان برای معرفی شهردار، گفت: شورای شهر تویسرکان، 10 روز دیرتر از سایر شوراهای شهر، کار خود را آغاز کردند بنابراین 10 روز بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای حکم 6 شهردار در همدان

امضای حکم 6 شهردار در همدان