مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-11بين الملل

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد


هدف فرار 6 زندانی فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی، رسوایی و تحقیر این رژمی بود که با موفقیت انجام شد؛ هرچند که 4 تن از این جوانان مجددا دستگیر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دوشنبه گذشته خبری مبنی بر فرار 6 زندانی فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی با حفر تونل از طریق قاشق! در رسانه ها وایرال و باعث سردرگمی رژیم صهیونیستی و مامور کردن بسیاری از ماموران امنیتی برای پیدا کردن این 6 نفر شد.

حالا بعد از گذشت 5 روز که هلیکوپترهای رژیم صهیونیستی از آسمان و سگ های آموزش دیده به همراه ماموران نظامی روی زمین دنبال 6 زندانی فراری می گشتند، 4 نفر از این جوانان فلسطینی را پیدا کردند.

اما نکته ای که وجود دارد این است که در فیلم های منتشر شده از لحظه دستگیری مجدد این اسرا، با تمام گرسنگی و خستگی که داشتند، لبخند معروفشان را حواله دوربین های رسانه ها کردند؛ چرا که هدفشان تحقیر رژیم صهیونیستی با دست خالی و از دل امنیتی ترین زندان رژیم صهیونستی بود که با موفقیت به سراسر دنیا مخابره شد.

برخی از کاربران فضای مجازی نیز با انتشار عکس لبخند محمود العارضه و یعقوب قادری هنگام دستگیری، این پیروزی و طعنه بزرگ را در صفحه شخصی شان منتشر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد

عملیات تحقیر رژیم صهیونیستی انجام شد