مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:302021-09-11سياسي

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی است


رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی است و امروز این وجهه از شخصیت شهید بیشترین نیاز جامعه امروز است.

- ایسنا/همدان رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی است و امروز این وجهه از شخصیت شهید بیشترین نیاز جامعه امروز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام محمد جواد اکبری شنبه 20 شهریور در کنگره ملی شهید محراب آیت الله مدنی با بیان اینکه اولین بهره در چنین اجلاسی را حاضرین باید می برند، اظهار کرد: حاضرین در این کنگره باید خود و عمر رفته را در کنار این روح حاضر بسنجند و با کشف دوباره خود تصمیم های تازه بگیرند.

وی با بیان اینکه سهم بعدی متوجه مخاطبان است، تصریح کرد: مخاطبان نیز باید در اسوه یابی خود را به این روح آسمانی برسانند و از الهام او بهره ببرند به ویژه جامعه جوان ما که در حال تکوین شخصیتی هستند.

علی اکبری شهدای محراب را انسان های بزرگ و عالی قدری برای انقلاب خواند و گفت: شهدای محراب در کهکشان پرستاره شهیدان ستاره های قدر اولند، شهید مدنی؛ عارف ربانی، مجاهد مصلح و بالاخره شهید جمعه است واز ارکان و محور اصلی انقلاب و کانون اصلی تربیت مجاهدان انقلاب است.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور اظهار کرد: انقلاب اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر برای مراجعه به مک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی است

شهید مدنی الگوی عرفان انقلابی است