مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-11سياسي

همگرایی عاملی موثر برای پیشگیری از خودکشی است


معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کردستان، با بیان اینکه خودکشی پدیده ای چند بعدی است گفت: با همگرایی و تعامل بین بخشی و استفاده از تمام ظرفیت ها می توان در راستای پیشگیری از پدیده آزار دهنده خودکشی و اقدام موثر و مثبت به منظور رویش امید در جامعه گام برداشت.

- ایسنا/کردستان معاون امور توسعه و پیشگیری بهزیستی استان کردستان، با بیان اینکه خودکشی پدیده ای چند بعدی است گفت: با همگرایی و تعامل بین بخشی و استفاده از تمام ظرفیت ها می توان در راستای پیشگیری از پدیده آزار دهنده خودکشی و اقدام موثر و مثبت به منظور رویش امید در جامعه گام برداشت.

ناصر کریمیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: خودکشی به عنوان یک پدیده احتماعی چند بعدی، چند وجهی و دارای پیچدگی فراوان نیاز است با تدقیق و دقت نظر خاصی مورد کنکاش و ارزیابی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به شعار امسال روز جهانی خودکشی که به اقدامات عملیاتی کارآ و اثربخش در راستای تزریق بذر امید و رویش نگرش نو اشاره کرده، جایی که دیگر به افزایش دانش و نگرش خاص به آن اکتفا نشده و عمل منتج به خروجی مناسب و اثربخش را نشانه رفته است، به عنوان گام مهم و اصولی در پیشگیری، حذف فاکتورهای خطرزا و افزایش عوامل محافظتی و مراقبتی می تواند همزمان مورد استفاده مسئولین، تصمیم گیران، برنامه ریزان حوزه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همگرایی عاملی موثر برای پیشگیری از خودکشی است

همگرایی عاملی موثر برای پیشگیری از خودکشی است