مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 06:002021-09-11اقتصادي

رشد 25 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی


مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از معرفی 434 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به شعب این بانک در استان خبر داد و افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج در استان، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از معرفی 434 میلیارد و 200 میلیون ریال تسهیلات ازدواج به شعب این بانک در استان خبر داد و افزود: پرداخت تسهیلات ازدواج در استان، رشد 25 درصدی داشته است.

ناصر اسدی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات ازدواج طی سال گذشته، اظهار کرد: طی سال گذشته 1097 پرونده تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تشکیل و مبلغ 562 میلیارد و 800 میلیون ریال نیز به زوج های جوان استان پرداخت شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا هفته تعاون (شش ماهه نخست سال ) 279 پرونده تسهیلاتی با ارزش 258 میلیارد و 700 میلیون ریال به زوج ‍های جوان پرداخت شده است که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته 222 پرونده با 113 میلیارد و 800 میلیون ریال بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی، وی با بیان این که یکی از اهداف بانک توسعه تعاون حمایت از زوج های جوان برای تشکیل زندگی و هم چنین رفع برخی از نیازهای اقتصادی آن ها است، ابراز امیدواری کرد تا پایان امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 25 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی

رشد 25 درصدی پرداخت تسهیلات ازدواج در شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی