مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-11سياسي

شاعری که همه ثروت خود را صرف امور خیریه و اهل بیت (ع) کرد


یکی از نام آورترین شاعران قرن 19 آذربایجان، «خورشید بانو ناتوان» است، بانویی که از نام داران ادبیات ایران و آذربایجان بوده و حدود 20 سال مسئولیت انجمن ادبی «مجلس انس» را عهده دار بود و همه ثروت خود را صرف امور خیریه و اهل بیت (ع) کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، شب شعر سهم زنان شاعر در سرایش حماسه عاشورا با حضور ادیبان، استادان و هنرمندان کشورهای فارسی زبان در گروه بین المللی هندیران برگزار شد.

در این گردهمایی مجازی که در فضای مجازی شکل گرفت، بانوان شاعر فارسی زبان کشورهای ایران، هند، به ارائه و خوانش آثار عاشورایی خود پرداختند.

این برنامه با بزرگداشت یاد بانوان شعر انقلاب، خانم ها طاهره صفارزاده، سپیده کاشانی، سیمین دخت وحیدی، نرگس گنجی، پروانه نجاتی و .

تقدیر از شاعران آیینی موفق دهه اخیر، مانند: نغمه مستشارنظامی، عالیه مهرابی، مرضیه فرمانی، سارا جلوداریان و.

آغاز شد.

از جمله اساتید و شاعران صاحب نامی که می توان به حضورشان در این همایش ادبی مجازی اشاره کرد، غلامعلی حداد عادل، محمدجواد محبت و علیرضا قزوه است.

البته عبدالرحیم سعیدی راد، وحید ضیایی، حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد، مجتبی رحماندوست، غلامرضا کافی، ایرج قنبری، محمدمهدی عبداللهی، عزیز آذین فرد، پرفسوراخلاق آهن از کشور هند، امیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعری که همه ثروت خود را صرف امور خیریه و اهل بیت (ع) کرد

شاعری که همه ثروت خود را صرف امور خیریه و اهل بیت (ع) کرد