مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:352021-09-11پزشكي

چند درصد طارمی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟


مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: دعوت نکردن از کارگران غیربومی می تواند نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا در این شهرستان داشته باشد.

- ایسنا/زنجان مدیر شبکه بهداشت و درمان طارم گفت: دعوت نکردن از کارگران غیربومی می تواند نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا در این شهرستان داشته باشد.

ارشد بهرامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به حضور کارگران غیربومی در طارم، اظهار کرد: با توجه به حضور کارگران غیربومی در این شهرستان، اکیپی به صورت موردی در ورودی گیلوان عمل تست گیری را انجام می دهند ولی خود مردم می توانند نقش مهمی در کنترل ویروس کرونا در این منطقه داشته باشند که در همین راستا تقاضا داریم طارمی ها از افرادی که مشکوک به کرونا هستند و علائمی مانند سرماخوردگی دارند، دعوت به کار نکرده و پروتکل های بهداشتی را نیز رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر طارم در وضعیت نارنجی قرار دارد، افزود: با توجه به اینکه اجتماعات از عوامل مهم شیوع ویروس کرونا است، افرادی که برای کار وارد این شهرستان شده اند، از زندگی جمعی و تجمع در این روزها پرهیز کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه واکسیناسیون در شهرستان طارم در 42 خانه بهداشت، یک مرکز تجمیع و هشت مرکز جامع سلامت روستایی انجام می شود، تصریح کرد: در حال حاضر افراد بالای 18 سال در روستاهای شهرستان و افراد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد طارمی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟

چند درصد طارمی ها واکسن کرونا دریافت کرده اند؟