مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-11سياسي

لزوم ترمیم و توسعه زیر ساخت های شهری منطقه 6


منطقه 6 تهران نگین شهر تهران است و باید با توجه به وجود اماکن مهم و تردد فراوان، زیر ساخت های شهری آن ترمیم و توسعه یابد.

- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: منطقه 6 تهران نگین شهر تهران است و باید با توجه به وجود اماکن مهم و تردد فراوان، زیر ساخت های شهری آن ترمیم و توسعه یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در حاشیه جلسه ملاقات مردمی با شهروندان منطقه 6 تصریح کرد: مدیران و مسئولین باید با سعه صدر و تکریم حرف مردم را گوش داده و از فرصتی که خداوند در اختیارشان گذاشته است در جهت خدمت بی منت و رضایت شهروندان استفاده نمایند زیرا مردم مدیران صبور و حرف شنوا نیاز دارند.

وی منطقه 6 را قلب ادیان الهی پایتخت دانست و خاطر نشان کرد: به دلیل وجود کلیساها و کنیسه ها و سکونت شهروندان اقلیت مذهبی ، این منطقه خواستگاه ادیان الهی بوده و توجه به این قشر و تامین رضایت ایشان اهمیت فراوانی دارد.

مهمترین ماموریت شورای ششم تامین رضایمندی مردم است حجت الاسلام و المسلمین آقا میری عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی و شیوع بیماری کرونا ،جامعه وضعیت شکنندگی پیدا کرده است و مدیران باید در سامان بخشیدن به این اوضاع و تامین رضایتمندی مردم با جان و دل تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترمیم و توسعه زیر ساخت های شهری منطقه 6

لزوم ترمیم و توسعه زیر ساخت های شهری منطقه 6