مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 05:202021-09-11بين الملل

بنت: زمان دادن یک پاسخ بین المللی سریع به برنامه هسته ای ایران رسیده است


نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه برنامه هسته ای کشورمان مدعی شد که ایران درباره فعالیت های هسته ای خود به جهان دروغ می گوید و از اجرای تعهدات بین المللی اش نیز سر باز می زند.

- نخست وزیر رژیم صهیونیستی با طرح ادعاهایی علیه برنامه هسته ای کشورمان مدعی شد که ایران درباره فعالیت های هسته ای خود به جهان دروغ می گوید و از اجرای تعهدات بین المللی اش نیز سر باز می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالیکه این رژیم تنها دارنده زرادخانه هسته ای در منطقه خاورمیانه است بار دیگر ادعاهایی واهی علیه فعالیت های هسته ای کشورمان مطرح کرد و مدعی شد که ایران همچنان به جهان دروغ می گوید و برنامه تسلیحاتی اتمی خود را پیش می برد.

به نوشته روزنامه اورشلیم پست، بنت همچنین در ادعاهای خود خواستار یک پاسخ بین المللی به این فعالیت های هسته ای ایران شد و گفت که از نظر او گزارش جدید آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران خطرناک است.

وی گفت: اسراییل اطلاعات منتشر شده و موقعیت ترسیم شده در گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی را جدی می گیرد و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای به کار خواهد گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنت: زمان دادن یک پاسخ بین المللی سریع به برنامه هسته ای ایران رسیده است

بنت: زمان دادن یک پاسخ بین المللی سریع به برنامه هسته ای ایران رسیده است