مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-11اقتصادي

موافقت با ایجاد و توسعه 5 شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد


معاون عمرانی استاندار از استقرار صنایع در مجاورت شهرک ها و نواحی صنعتی انتقاد کرد و گفت: با ایجاد و توسعه پنج شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد موافقت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محسن صادقیان، صبح شنبه در کارگروه امور زیربنایی و توسعه شهری و روستایی آمایش سرزمین و محیط زیست استان با اشاره به موافقت کارگروه امور زیربنایی با ایجاد و توسعه پنج شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد اظهار داشت: با برنامه ریزی در ایجاد و توسعه شهرک های صنعتی استان می توانیم از واگذاری های پراکنده صنعتی جلوگیری کنیم چرا که واگذاری های خارج از شهرک ها و نواحی، موجب از بین رفتن منابع طبیعی استان، ایجاد مشکلات زیست محیطی و کاهش کنترل و نظارت لازم بر واحدها شده است.

وی بیان کرد: حاکمیت شرکت شهرکهای صنعتی بر روی شهرک ها و نواحی صنعتی موجب می شود، استقرار صنایع با تامین متمرکز زیرساخت های آب، برق و گاز انجام شود، به این ترتیب شاهد کاهش هزینه ها و افزایش کنترل و نظارت بر واحد ها خواهیم بود.

صادقیان همچنین به یکی دیگر از مشکلات واگذاری زمین برای استقرار صنایع در خارج از شهرکها و نواحی صنعتی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از موارد واگذاری زمین در مجاورت شهرک ها و نواحی صنعتی، جدا از تداخل کاری و بروز مشکلات حقوقی برای شرکت شهرکهای صنعتی، باعث می شود این واحدها در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با ایجاد و توسعه 5 شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد

موافقت با ایجاد و توسعه 5 شهرک و ناحیه صنعتی در استان یزد