مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-11دانش

نشریه علوم پزشکی شیراز در پایگاه استنادی نمایه شد


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نمایه شدن یک نشریه علمی پژوهشی با نام اختصاری «IJMS» متعلق به این دانشگاه در پایگاه «MEDLINE»، - ایسنا/فارس معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نمایه شدن یک نشریه علمی پژوهشی با نام اختصاری IJMS متعلق به این دانشگاه در پایگاه MEDLINE ، یکی از معتبرترین پایگاه های اطلاعاتی پزشکی جهان، خبر داد.

دکتر عباس رضاییان زاده با تبریک این دستاورد علمی و سپاس از مدیر مسئول، سردبیر و اعضای هیات تحریریه این نشریه گفت: IJMS دومین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه و دوازدهمین نشریه از مجموعه نشریات علوم پزشکی کشور است که در پایگاه MEDLINE نمایه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از علوم پزشکی شیراز، او افزود: این نشریه همچنین از سال 2011 میلادی در پایگاه اطلاعاتی PubMed Central نمایه شده و در حال حاضر نزدیک به 860 مقاله این نشریه در موتور جستجوی PubMed قابل مشاهده است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: به استناد اطلاعات ارائه شده از سوی پایگاه PubMed Central ، مقالات این نشریه از ابتدای سال 2021 میلادی (شماره ژانویه 2021 میلادی) در پایگاه MEDLINE نیز قابل مشاهده است.

رضاییان زاده همچنین توضیح داد: این نشریه که تمام زمینه های علوم بالینی و پایه پزشکی را پوشش می دهد، به صورت دو م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشریه علوم پزشکی شیراز در پایگاه استنادی نمایه شد

نشریه علوم پزشکی شیراز در پایگاه استنادی نمایه شد