مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 01:052021-09-10فرهنگي

وضعیت اکران سینما نیاز به پوست اندازی دارد/ مخاطب هنوز می ترسد


سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما ضمن تاکید بر لزوم پوست اندازی در وضعیت اکران سینماها بیان کرد که سینماها در حال حاضر مخاطبی ندارند.

- سیدامیر سیدزاده تهیه کننده سینما در گفتگو با هستیم تا بتوانیم در فرصت مناسب آن را به نمایش بگذاریم به همین ترتیب به طور قطع خانه شیشه ای تا پایان امسال اکران نمی شود اگر قولی که مسئولان بهداشتی مبنی بر واکسیناسیون مردم تا پایان سال داده بودند، محقق شود، احتمالاً از نوروز 1401 مردم به سینماها می روند.

فیلم خانه شیشه ای هم با توجه به ساختار و موضوعی که دارد فکر می کنم استقبال خوبی از آن می شود و می توانیم آن را در ایام نوروز به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به مستند پدرکشتگی نیز اظهار کرد: این مستند به موضوع فرزندکشی در جامعه می پردازد که چندی پیش مجوزهای لازم را از سازمان سینمایی گرفتیم.

در حال حاضر نیز مراحل تحقیق و نگارش آن سپری می شود.

چون به تحقیقات زیاد در اقصی نقاط ایران احتیاج دارد.

ما در این مستند تنها قتل بابک خرمدین را ملاک قرار نداده ایم چون در نقاط و قومیت های مختلف ایرانی این اتفاق رخ داده و نیاز به یافتن دلایل موضوع از منظرهای مختلف است.

ما با ساخت این مستند به دنبال این هستیم که دلایل جامع و کاملی را که منجر به وقوع چنین اتفاقاتی در جامعه می شود، بررسی کنیم و در صورت امکان کاری کنیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اکران سینما نیاز به پوست اندازی دارد/ مخاطب هنوز می ترسد

وضعیت اکران سینما نیاز به پوست اندازی دارد/ مخاطب هنوز می ترسد