مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 17:352021-09-10اقتصادي

خرید تضمینی دام مرهم زخم دامداران خراسان جنوبی نشد


عضو هیئت مدیره اتحادیه دامداران خراسان جنوبی با بیان اینکه خرید تضمینی دام با شرایط اعلامی مرهم زخم دامداران نشده است، گفت: مسئولان دام هایی که روی دست دامدار مانده را خریداری کنند.

- ، حجت الاسلام سید محمود موسوی رستگار شامگاه جمعه در دیدار اقشار مختلف مردم، نخبگان و علمای خراسان جنوبی با رییس جمهور اظهار کرد: هزینه های دامداری در استان به صرفه نیست و دامداران مود بی مهری قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه دولت برای کمک به دامداران قول خرید تضمینی را داد اما این موضوع با شرایطی که برای آن گذاشته اند دردی را دوا نمی کند، گفت: مسئولان می گویند ما دام 60 کیلویی را به قیمت هر کیلو 32 هزار تومان از دامدار خریداری می کنیم در صورتی که ما خودمان به قیمت 55 هزار تومان در بازار می فروشیم.

وی تصریح کرد: مسئولان اگر قصد کمک به دامداران را دارند باید دام 25 کیلوگرمی دامدار که روی دستشان مانده را بخرند و به استانی که وضعیت علوفه آنها بهتر است انتقال دهند.

وی با بیان اینکه دامداران هنوز برای دامی که فروخته اند پولی دریافت نکرده اند، بیان داشت: گرانی نهاده های دامی امان دامداران را بریده و نهاده های یارانه دار تنها نیمی از آن به دست دامدار می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی دام مرهم زخم دامداران خراسان جنوبی نشد

خرید تضمینی دام مرهم زخم دامداران خراسان جنوبی نشد