مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 16:552021-09-10سياسي

از مشکلات ناتمام زرشک کاران تا تعطیلی 2 ساله کارخانه شیر «قاین»


نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس به مشکلات زرشک کاران استان پرداخت و گفت: در حال نزدیک شدن به فصل برداشت زرشک هستیم و خراسان جنوبی تنها استان دارای این محصول در کشور است اما مردم هیچ انگیزه ای برای برداشت آن ندارند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سلمان اسحاقی امشب جلسه شورای اداری خراسان جنوبی با حضور رییس جمهور، با اشاره به بازگشایی بازارچه یزدان، اظهار داشت: این بازارچه با حمایت های رییس جمهور و تلاش های استاندار خراسان جنوبی باز شد و تثبیت پایانه مرزی یزدان یکی از خواسته های کشوری بود.

وی بیان داشت: در دولت قبلی دل های مردم درخصوص دانشگاه بزرگمهر قاینات را می لرزاندند و این دانشگاه مایه فخر و مباهات بخش علوم کشور است و امروز به لطف دولت انقلابی این دانشگاه تثبیت شده است.

مشکلات ناتمام زرشک کاران نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس به مشکلات زرشک کاران استان پرداخت و عنوان کرد: در حال نزدیک شدن به فصل برداشت زرشک هستیم و خراسان جنوبی تنها استان دارای این محصول در کشور است اما مردم هیچ انگیزه ای برای برداشت آن ندارند.

اسحاقی اضافه کرد: انبارهای استان مملو از زرشک است و اقتصاد کشاورزان این استان متضرر شده و درخواست داریم تا فکری به حال این محصول بردارید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از مشکلات ناتمام زرشک کاران تا تعطیلی 2 ساله کارخانه شیر «قاین»

از مشکلات ناتمام زرشک کاران تا تعطیلی 2 ساله کارخانه شیر «قاین»