مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-10ورزشي

دروازه بان فوتبال فارس درگذشت


رهیده طی سال ها بازی در تیم های برق شیراز، منتخب فارس، کما شیراز و الکترونیک سابقه بازی داشت و در دوران کنارگیری از فوتبال هم همچنان دروازه بانی تیم پیشکسوتان فارس را بر عهده داشت و از اخلاق بسیار خوبی هم برخوردار بود.

- پیکر زنده یاد مسعود رهیده دروازه بان، پیشکسوت و عقاب فوتبال فارس در خانه ابدیش در خاک آرام گرفت و برای همیشه با قفس توری مستطیل سبز خداحافظی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایرنا، آیین تشییع پیکر این فوتبالیست با اخلاق و با مرام روز جمعه در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و با حصور پیشکسوتان و همبازیانش در آرامستان دارلرحمه شیراز به خاک سپرده شد.

در این مراسم غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال و هم بازی زنده یاد مسعود رهیده به مداحی پرداخت و شرکت کننده گان نیز در غم او به سینه زنی پرداختند.

همه آمده بودند تا با این بازیکن که عقاب فوتبال فارس بود خدا حافظی کنند و در غم از دست رفتنش اشک ریختند.

پیشکسوت فوتبال فارس درحاشیه برگزاری این مراسم در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بوستان پرپر شده فوتبال فارس در عین ناباوری گلی خوشرنگ و بو را از کف داد.

مهدی آصف نخعی ادامه داد: مسعود رهیده فوتبالیست با مرام و با نظم و انضباط قدیمی شیراز نیز از بین ما پرکشید، دروازه بانی خوش استایل و بلندبالا که آرزوی فتح دروازه را به دل خیلی ها گذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه بان فوتبال فارس درگذشت

دروازه بان فوتبال فارس درگذشت