مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-10سياسي

حضور اعضای شورای شهر لامرد در میان مردم قابل تقدیر است


حضور اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در میان مردم قابل تقدیر است و همه مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کنند چرا که مردم نیت های پاک دارند و به مسئولان کمک می کنند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به فرا رسیدن شهادت آیت الله طالقانی اظهار داشت: آیت الله طالقانی ابوذر زمان انقلاب اسلامی بود که در دوران منحوس پهلوی شکنجه های زیادی تحمل نمود اما هیچ گاه تحت تأثیر قدرت ها قرار نگرفت.

وی افزود: شهید آیت الله مدنی دومین شهید محراب نیز به فرموده رهبر معظم انقلاب عالمی فقید و روحانی ناطق بود و مانند آیت الله طالقانی اهل مبارزه و بینش سیاسی بود.

امام جمعه لامرد با بیان اینکه سیاست شیطانی آمریکا مذاکره برای مذاکره است گفت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد و مذاکره باید برای از بین بردن تحریم ها باشد.

حجت الاسلام حسین زاده ادامه داد: رویکرد دولت سیزدهم جمهوری اسلامی تعامل با همه جهان است و مذاکرات مانند سری قبل از اساس اشتباه است و باید الگوهای جدید طراحی شود و آمریکایی ها بدانند که دیگر دوره دروغگویی تمام شده است.

امام جمعه لامرد با اشاره به حضور اعضای شورای اسلامی شهر لامرد در محلات مختلف این شهر تاکید کرد: این اقدام اعضای شورای اسلامی شهر لامرد و حضور آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اعضای شورای شهر لامرد در میان مردم قابل تقدیر است

حضور اعضای شورای شهر لامرد در میان مردم قابل تقدیر است