مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 12:502021-09-10سياسي

عاشورا نتیجه پنجاه سال جنگ روایت ها بود / با روایت سازی، شهید را جلاد معرفی می کنند


امام جمعه موقت قزوین در خطبه های نماز جمعه گفت: عاشورا نتیجه پنجاه سال جنگ روایت ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری در خطبه های نماز جمعه قزوین اظهار کرد: روایتی از امام باقر(ع) آمده است که حضرت فرموده اگر انسان لباس تقوا داشته باشد، حتی اگر برهنه باشید و لباس مناسبی نداشته باشید، عیوب شما آشکار نمی شود و تقوای الهی بهترین لباس برای انسانهاست.

وی عنوان کرد: کسانی غدیر را به گونه دیگر روایت کردند و سیدالشهدا(ع) کشته شده جنگ روایت هاست، یعنی دشمن از یک واقعیت و حقیقتی، روایت غلطی طرح می کند و این روایت غلط منجر به عاشورا می شود لذا در زیارت سیدالهشدا(ع) لعن می کنیم کسانی را که روایت غلطی را طراحی کردند تا سیدالشهدا(ع) شهید شود و در راس آن ها معاویه قرار داشت و طراح جنگ روایت ها بود.

حجت الاسلام والمسلمین خضری تصریح کرد: جنگ روایت ها از زمانی شروع شد که در حکمیت گفتند علی(ع) کافر است و توبه نکرده است و چون توبه نکرده است قتلش واجب است و به امام حسین(ع) گفتند بغض پدرت را داریم و به همین خاطر به حضرت گفتند قتلت واجب است.

امام جمعه موقت قزوین بیان کرد: در جنگ روایت ها با یک کلمه شهید به قاتل تبدیل می شود، روایتی که مومن را به کافر تبدیل می کند و امروز هم در سخت ترین شرایط جنگ روایت ها به سر می بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاشورا نتیجه پنجاه سال جنگ روایت ها بود / با روایت سازی، شهید را جلاد معرفی می کنند

عاشورا نتیجه پنجاه سال جنگ روایت ها بود / با روایت سازی، شهید را جلاد معرفی می کنند