مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-10سياسي

حضور قاریان کشوری عامل ارتقا کیفیت مسابقات قرآنی در قم است


داور چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم با بیان اینکه قم همواره بین 5 استان برتر کشور در مسابقات قرآنی است گفت: سطح مسابقات استانی در قم به دلیل حضور افراد برجسته کشوری بالاست.

- ، محسن یاراحمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به کیفیت برگزاری مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی سطح برگزاری مسابقات استان قم بسیار خوب بوده خصوصاً در بخش حفظ و قرائت شرایط بسیار خوبی داشتیم و سطح کیفی مسابقات بسیار بالا بود.

وی با تاکید بر لزوم آموزش مستمر فعالین قرآنی تصریح کرد: هرکدام از فعالین قرآنی در بخش های مختلف بی نیاز از آموزش نیستند و برای اینکه کیفیت کار آنها افزایش پیدا کند باید توجه ویژه به آموزش داشته باشند.

این استاد قرآن کریم کیفیت برگزاری مسابقات استان قم را بسیار عالی دانست و تصریح کرد: هم مکان مسابقات و هم برنامه ریزی و زمان بندی متناسب با شرایط کرونایی بسیار خوب بود و تمام پروتکل های بهداشتی نیز در روند برگزاری رعایت شد.

وی با تاکید بر حضور اساتید برجسته و داوران بین المللی در این دوره از مسابقات تصریح کرد: همین مساله کیفیت مسابقات را بسیار بالا برده بود و نوعی کسب تجربه نیز برای شرکت کنندگان بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قاریان کشوری عامل ارتقا کیفیت مسابقات قرآنی در قم است

حضور قاریان کشوری عامل ارتقا کیفیت مسابقات قرآنی در قم است