مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-10سياسي

ساختار فرهنگی کشور، نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد


امام جمعه زنجان به تاکیدات و هشدارهای مقام معظم رهبری برای دولت جدید در مورد لزوم توجه به حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: معظم له در این دیدار فرمودند «به گمان بنده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز شهر زنجان به نامه شماره 53 نهج البلاغه اشاره و اظهار کرد: این نامه که مطالعه آن توسط مقام معظم رهبری به اعضای دولت سیزدهم تاکید شد، از میراث های ارزشمند در ارتباط با بحث حاکمیت، حکومت و مدیریت جامعه از لسان مبارک حضرت علی(ع) خطاب به مالک اشتر محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: امام علی (ع) جامع ترین دستورالعمل در حکمرانی اسلامی را در نامه 53 نهج البلاغه صادر کرده و به دلیل عملیاتی بودن آن، در تاریخ ماندگار شده است.

وی به سابقه رهبری 32 ساله مقام معظم رهبری در ایران اشاره و تصریح کرد: دوست و دشمن بر درایت و مدیریت ایشان معترف هستند، چرا که اگر کاری برای خدا انجام شود خداوند نیز همانطور که در قرآن کریم فرموده است از مومنان دفاع می کند.

آیت الله خاتمی به تاکیدات و هشدارهای مقام معظم رهبری برای دولت جدید در حوزه فرهنگ اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار فرمودند به گمان بنده، ساختار فرهنگی کشور، نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد، ما در ساختار فرهنگی کشور، مشکل داریم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار فرهنگی کشور، نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد

ساختار فرهنگی کشور، نیاز به یک بازسازی انقلابی دارد