مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-10سياسي

سفیر ایران در روسیه: خبرنگاران حلقه وصل بین ملت ها هستند


همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر با حضور کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در آستراخان برگزار شد.

- همایش رسانه ای کشورهای حوزه دریای خزر با حضور کاظم جلالی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه در آستراخان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم جلالی امروز (جمعه19 شهریور) طی سخنانی در این همایش تصریح کرد: همایش رسانه ای خزر فرصتی برای همبستگی کشورهای حوزه خزر و همچنین تبادل تجربیات و نظرات خبرنگاران 5 کشور ایران، روسیه، قزاقستان، جمهوری آذربایجان و ترکمنستان است.

وی همچنین با اشاره با موضوع گردشگری در ششمین همایش رسانه ای خزر گفت: مهمترین منظر زیربنایی گردشگری، فراهم کردن زمینه های گفت وگو و صلح و دوستی است.

به گفته جلالی، ما در حوزه تمدنی و فرهنگی یکدیگر قرار داریم و تردد دانشمندان، دانشگاهیان، دانشجویان و همه اقشار مردم در کشورهای یکدیگر به شناخت و دوستی منجر می شود.

وی نقش اصحاب رسانه را در نزدیکی ملت های حوزه خزر بسیار مهم عنوان کرد و گفت: با تعامل رسانه و توریسم می توان به شناخت خوب از همدیگر رسید.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه افزود: ما 5 کشور در صلح زندگی می کنیم و رسانه های حوزه خزر در این میان نقش مهی داشته اند، چرا که خبرنگاران حلقه وصل بین ملت ها هستند و سیاست اصولی جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفیر ایران در روسیه: خبرنگاران حلقه وصل بین ملت ها هستند

سفیر ایران در روسیه: خبرنگاران حلقه وصل بین ملت ها هستند