مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:552021-09-10ورزشي

دلیل لغو مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی


مشاور پزشکی رییس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت اعضای تیم ملی فوتسال تنها دلیل لغو مراسم بدرقه این تیم برای حضور در جام جهنی بود.

- و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امین نوروزی مشاور پزشکی رییس فدراسیون فوتبال و مدیر پزشکی تیم های ملی، درباره لغو شدن مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال به جام جهانی گفت: فدراسیون فوتبال در نظر داشت روز چهارشنبه مراسم بدرقه ای برای تیم ملی فوتسال قبل از سفر به لیتوانی برگزار کند.

پس از بررسی و مشاوره های لازم صورت گرفته و با نظر کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اما این برنامه لغو شد.

دکتر نوروزی با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی در آستانه جام جهانی اعلام کرد: ماه هاست که این تیم با رعایت پروتکل ها و در شرایط نه چندان ساده ی قرنطینه، با عزمی جدی و با هدف حفظ سلامت کلیه ی اعضای تیم، مشغول برگزاری اردو و آماده سازی برای مسابقات جام جهانی می باشد.

به خاطر اهمیت مسابقات جام جهانی و الزام تمام تیم ها به رعایت پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت بازیکنان و مربیان، متفق القول بر این عقیده بودیم که از هر اقدام، مراسم، تجمع، دیدار و گفتگو با افراد خارج تیم که اعضای تیم را درست قبل از خروج از کشور و اعزام به این مسابقات، در خطر ابتلا به این ویروس قرار دهد، باید پرهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل لغو مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی

دلیل لغو مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال/ تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی