مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:452021-09-10ورزشي

امید از گناوه از بوشهر می رود!/ واگذاری امتیاز تیم به خراسان


متاسفانه علی رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و این تیم به باشگاه پیام خراسان واگذار خواهد شد.

- حسین عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرستان گناوه اظهار داشت: طی تفاهم صورت گرفته با باشگاه پیام خراسان، متاسفانه علی رغم میل باطنی مجبور به فروش امتیاز لیگ دو کشور شهرستان گناوه شدیم و تنها امتیاز لیگ کشوری گناوه را واگذار کردیم.

مالک باشگاه امید گناوه در رابطه با دلایل فروش امتیاز این باشگاه گفت: در اوایل فصل گذشته مسؤولین و افراد زیادی به ما قول همکاری دادند اما با شروع فصل تنها آقای بهروزیان فر مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر به ما مبلغ حدود150 میلیون تومان کمک کرد و تمام هزینه ها را با فروش اموال شخصی پرداخت کردیم.

وی افزود: هم اکنون نیز چندین میلیارد باشگاه بدهکار است و با توجه به اینکه عزمی در مسؤولین ندیدیم مجبور به فروش تنها امتیاز لیگ کشور شهرستان گناوه و شمال استان بوشهر شدیم و متاسفانه امید از فوتبال دوستان گناوه ای رفت.

عبدالهی ادامه داد: لازمه زنده ماندن فوتبال در گناوه و پیشرفت جوانان فوتبالیست گناوه ای حضور شهرستان در لیگ های کشوری است و بنده باز حاضرم از هزینه خانه و خانواده ام بزنم تا جوانان گناوه ای پیشرفت کنند، اما برای حضور در لیگ های کشور لازمه آن حمایت مسؤ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید از گناوه از بوشهر می رود!/ واگذاری امتیاز تیم به خراسان

امید از گناوه از بوشهر می رود!/ واگذاری امتیاز تیم به خراسان