مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-10سياسي

هدف جنگ روایت ها تغییر جایگاه جلاد و شهید است


هدف اصلی جنگ روایت ها تغییر جایگاه شهید و جلاد و قاتل و مقتول است و امروز در انقلاب اسلامی نیز مدام شاهد تلاش دشمن برای پیروزی در این نبرد با تغییر واقعیت ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام سید مهدی خضری در خطبه های نمازجمعه این هفته قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهار کرد: آنچه حسین (ع) را به مسلخ برد نبرد روایت های بود که معاویه با طراحی زیرکانه خود ارائه داد.

وی افزود: همان جنگ روایت هایی که باعث شده بود مردم بعد از شهادت علی (ع) بپرسند آیا علی (ع) به مسجد هم می رفت در کربلا نتیجه داد و باعث شد بغض این عدهکربلا را خلق کند.

امام جمعه موقت قزوین گفت: هدف اصلی جنگ روایت ها تغییر جایگاه شهید و جلاد و قاتل و مقتول است و امروز در انقلاب اسلامی نیز مدام شاهد تلاش دشمن برای پیروزی در این نبرد روایت ها با تغییر واقعیات است.

وی بیان کرد: همین جنگ روایت ها نبرد افغانستان را نبرد حق و باطل نشان می دهد این در حالی است که این جریان به دنبال ضربه زدن به مقاومت با سواستفاده از مردم مظلوم افغانستان است.

حجت الاسلام خضری با بیان اینکه این جماعت خیرخواه مردم افغانستان نیستند بیان کرد: جماعتی که تا دیروز از حضور ایران در جبهه مقاومت و سوریه گلایه داشتند امروز از چرایی عدم حضور ایران در مبارزه با طالبان سخن می گویند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف جنگ روایت ها تغییر جایگاه جلاد و شهید است

هدف جنگ روایت ها تغییر جایگاه جلاد و شهید است