مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-10سياسي

پرداختن به اقتصاد نباید مسئولان را از مسایل فرهنگی غافل کند


امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ تابع یکدیگر است، گفت: پرداختن به مشکلات اقتصادی نباید مسئولان کشور را از مسائل فرهنگی غافل کند.

- ، حجت الاسلام محمدرضا اسلامی تبار در خطبه های این هفته نماز جمعه کاشان با اشاره به اهمیت پرداختن علمی و برنامه ریزی شده به مسائل کشاورزی در کشور اظهار داشت: اگر می خواهیم کشور سریع تر پیشرفت کند توسعه کشاورزی از مهم ترین مسائل به ویژه در شرایط فعلی است چراکه کشور بر اثر بی کفایتی گروهی از مسئولان در دوره قبل دچار مشکلات مختلف در حوزه دامپروری و کشاورزی شده است.

اقتصاد و فرهنگ تابع یکدیگر است وی با بیان اینکه رهبر انقلاب سال ها پیش دو مشکل کشور را اقتصاد و فرهنگ دانستند که این دو تابع یکدیگر هستند، گفت: هر فرد در مسائل مختلف، اقتصادی اجتماعی، سیاسی و غیره مطابق فرهنگی که آموزش دیده است رفتار می کند، فردی که اختلاس و در بحث سیاست بد عمل می کند و فردی که در مقابل دشمن ذلت از خود نشان می دهد مشکل فرهنگی، ایمانی و معنوی دارد.

امام جمعه موقت کاشان با بیان اینکه بر این اساس مسئولان کشور در همه نهادهای اساسی، مسئولیتی بسیار مهم در زمینه اقتصاد بر عهده دارند، تاکید کرد: دولت در حال استفاده از حداکثر توان خود در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداختن به اقتصاد نباید مسئولان را از مسایل فرهنگی غافل کند

پرداختن به اقتصاد نباید مسئولان را از مسایل فرهنگی غافل کند