مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-10بين الملل

چرا سپاه لانه تروریست ها در کردستان عراق را موشک باران کرد؟


جمهوری اسلامی ایران بدون تعارف های دیپلماتیک با تروریست ها و عوامل مخل امنیت ملی برخورد کرده و خارج از مرزهایش ضربه پیش دستانه می زند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، مشرق نیوز نوشت: سپیده دم روز گذشته تعدادی از مقرهای گروهک تروریستی حزب دموکرات کردستان هدف آتش سنگین قرار گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حمله هماهنگ نیروهای مقاومت به محل استقرار و جلسه سران گروهای تروریستی در منطقه کردستان خبر داده است.

در این بیانیه آمده است: اقدام سپاه پاسداران در واکنش به اعزام تیم های متعدد تروریستی، ایجاد نا امنی و ارتکاب اعمال خرابکارانه و سلب امنیت و آرامش مردم غیور استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه صورت گرفته است.

در این عملیات موفق مناطقی در اقلیم کردستان عراق، از جمله سیده کان؛ چومان و حاجی عمران عراق هدف حملات پهپادی قرار گرفته و خسارات سنگینی به عقبه تروریست ها وارد شده است.

وب سایت کردستان مدیا نزدیک به یکی از گروهک های تروریستی در تایید خسارت های سنگین به عوامل خود نوشته است که از زمین و هوا ضربات سختی به مزدوران حزب دموکرات وارد شده است.

شبکه تلویزیونی رودوا نیز در تشریح ضرب شست مقاومت به تروریست ها در گزارشی عنوان کرد که این حملات به صورت نقطه زنی و دقیق صورت گرفته و هیچ غیر نظامی آسیب ندیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سپاه لانه تروریست ها در کردستان عراق را موشک باران کرد؟

چرا سپاه لانه تروریست ها در کردستان عراق را موشک باران کرد؟