مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 10:102021-09-10سياسي

تقویت تعاونی ها زمینه ساز کاهش بیکاری است/کردستان نیازمند نگاه ویژه وزیر رفاه


فرهنگ تعاون و همکاری باید در جامعه نهادینه شود و در این راستا از وزیر رفاه توقع داریم که برای کاهش بیکاری در کردستان توسعه تعاونی ها را دنبال کند.

- ، ماموستا فایق رستمی در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: انتخاب جوانی کردستانی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رییس جمهور دولت سیزدهم را به فال نیک می گیریم و امیدواریم بانی اقداماتی ارزنده در کشور و به ویژه کردستان شود.

وی با اشاره به جایگاه تعاون و همکاری در آموزه های اسلامی افزود: اسلام دین اتحاد و انسجام بوده و بدون مشارکت اجتماعی مسلمانان نمی توان تضمینی برای اجرای احکام اسلامی پیدا کرد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تعاون و همکاری از پایه های اجرایی برای احکام اسلامی بوده و می توان گفت که اسلام دین تعاون، وحدت و همکاری است.

ماموستا رستمی تأکید کرد: باید بر تعداد تعاونی های بخش خصوصی در جامعه روز به روز افزوده شود و زمینه مشارکت مردم در امور اقتصادی و کسب و کار بر پایه تعاونی ها فراهم شود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه های این هفته اظهار کرد: عمل به آموزه های قرآنی از بروز خشونت و جنگ و خونریزی در جامعه جلوگیری می کند و بسیاری از مصائبی که بشریت در این برهه زمانی با آن روبرو است ناشی از دور شدن از آموزه های قرآنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت تعاونی ها زمینه ساز کاهش بیکاری است/کردستان نیازمند نگاه ویژه وزیر رفاه

تقویت تعاونی ها زمینه ساز کاهش بیکاری است/کردستان نیازمند نگاه ویژه وزیر رفاه