مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-10سياسي

امام جمعه بوشهر: استان بوشهر را استانداری ویژه کنید


رییس جمهور استان بوشهر را به جهت ظرفیت ها، موقعیت های فوق العاده و نیازهای ضروری و بنیادین، استان ویژه و دارای استانداری با اختیارات ویژه قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری در پیام آدینه خود اظهار داشت: وجود صنایع استراتژیک و ثروت آفرین ملی و خدمات فراوان این استان در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، امنیتی، نظامی به کشور با عقب مانی ها و عدم تمکّن معیشتی مردم به ویژه جوانان عزیز همخوانی ندارد با آنکه برخی از دیگر نقاط ایران دارای وضعیتی بسیار پایین تر ولی در دوره های گذشته بسیار موردتوجه بوده اند.

امام جمعه بوشهر گفت: متأسفانه عدم تصویب و یا اجرایی نشدن بسیاری از پروژه های پیشرفت آفرین و مردم نهاد، این استان به پیشرفت درخور و شایسته خود دست نیافته است.

شایان ذکر است حق این استان و حق مردم گران قدر این سرزمین باشکوه بسیار فراوان و بیش از وضعیت موجود است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر عنوان کرد: از رییس جمهور و دولت تقاضا دارم درباره توسعه متوازن و پیشرفت جامع استان زرخیز و ارزشمند بوشهر توجه ویژه نمایند و حسب نظام نامه پروژه های اولویت دار پیشرفت استان بوشهر که به ریاست جمهور ارائه شده است، اعتبارات لازم تخصیص داده و با شتاب جهادی درمان و مراعات مردم عزیز و توسعه امکاناتی وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بوشهر: استان بوشهر را استانداری ویژه کنید

امام جمعه بوشهر: استان بوشهر را استانداری ویژه کنید