مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-10سياسي

آمریکا پرورش دهنده تروریست/ دل بستن به غرب دردی را دوا نمی کند


نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه آمریکا و غرب پرورش دهنده تروریست و القاعده و داعش هستند، گفت: غارت و کشتار دستاورد آنان درافغانستان و منطقه است.

- ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در خطبه های نمازجمعه ساری با تاکید بر تقوای الهی و پرهیز از مال و لقمه حرام اظهار داشت: انسان باید مراقب حرف و عمل خود باشد تا از طریق آن کسی منحرف نشود.

وی با گرامیداشت بودن سالروز شهادت حضرت رقیه (س) به حدیثی از امام حسن مجتبی (ع) اشاره و اضافه کرد و گفت: خالص ترین دل، دلی است که در آن شک و شبه ای نباشد.

وی با اظهار اینکه دشمنان در تلاش هستند تا ما را نسبت به همه مسائل از جمله دین، حجاب، سبک زندگی، انقلاب و غیره دچار تردید و شک کنند، ادامه داد: ایرانی بودن، ملیت، عزت وتوان ما را نشانه گرفته اند تا ما را نسبت به خودمان مردد کنند.

امام جمعه ساری با تاکید براینکه باید ایمان قوی به خداوند، حجاب، نماز، مملکت و کشور و راهی که درپیش گرفتیم، داشته باشیم، افزود: راه ما، راهی درست بوده و دشمنان ما باطل هستند.

آیت الله لایینی با تاکید بر مقابله با جنگ روانی دشمن، سالروز درگذشت آیت الله طالقانی را گرامی داشت و گفت: طبق فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی، مرحوم طالقانی غرب و شرق زده نبود و در مسیر اسلام بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا پرورش دهنده تروریست/ دل بستن به غرب دردی را دوا نمی کند

آمریکا پرورش دهنده تروریست/ دل بستن به غرب دردی را دوا نمی کند